Érdekességek, listákHumorHumoros listák

12 meglepő ügyféllel kapcsolatos történet, melyre a kiszolgáló személyzet sosem fog elfelejteni

Az emberekkel való folyamatos interakció nem mindig egyszerű feladat, akkor sem, ha szolgáltatást nyújtasz nekik. Az ügyfelek sokszor annyira hűek az „Az ügyfélnek mindig igaza van” elvéhez, hogy abszurd és logikátlan követelésekkel is előállnak. Az ilyen szituációk cseppet sem szokványosak, emiatt pedig sokkal inkább emlékezetesek. Az alábbiakban olyan emberek történeteit osztom meg, akik név nélkül és őszintén meséltek az interneten a legfurcsább élményeikről, melyeket ügyfelekkel való találkozások során szereztek.

1. „Egyszer egy óceánjáró hajón dolgoztam, amikor egy utasunk hozzánkre fordult segítségért. Arról számolt be, hogy beragadt a kabintében, s nem képes kijutni. Arról érdeklődtem, hogy a helyzete hogyan alakult ki, mire ő megerősítette, hogy a kabinban csak két ajtó található – az egyik a fürdőszobába vezet, a másik pedig kilincsén „Ne zavarjanak” felirattal rendelkezik.”

2. „Ha kiskereskedelemben dolgozol, akkor nap mint nap számítani kell arra, hogy a vásárlók érdeklődni fognak a neved felől. Ez idegesítő válhat, és még kellemetlen szituációkat is eredményezhet, ha a neved könnyen félreérthető. A legfrappánsabb élményem az volt, amikor az USA-ban, Portland külvárosában dolgoztam. Ott az emberek gyakran kérdezték meg tőlem, hogy milyen az én nevem angolul. Az egyik alkalommal, pont mielőtt válaszolhattam volna, hogy a nevem nem változik attól, hogy a nyelv megváltozott, az egyik megkérdezte: „Adolf, ugye?””

3. „Egyszer egy vásárlónk visszahozta az áruházunkba a megvásárolt ruháját, mert úgy vélte, hogy „az a szín nem ilyen szép volt, amikor hazaért és felpróbálta”, mint nálunk a próbafülkében. Ez még definiálható, de utána elkezdett azt követelni, hogy mi térítsük meg a plusz utazás díját, mert el kellett hoznia ide az árut.”

4. „Az a hely, ahol felszolgálóként dolgozom, egy nő tortillát és salsát rendelt. Én szolgáltam fel a kérése szerint, és leírta, milyen főételt szeretne: taco. Viszont arra kérte, hogy a taco ne tartalmazzon paradicsomot, mert allergiás rá. Miszerint udvariasan elmagyaráztam neki, hogy ebben az esetben azonnal abba kellene hagynia a salsa-tunkolást. Erre egyenesen rám nézett és így válaszolt: „Összeturmixolva nincs bajom tőle”.”

5. „Egyszer történt, hogy az ügyfél pénzvisszatérítést és kárpótlást követelt tőlünk, mivel a nálunk vásárolt füstölőnek köszönhetően leégett a függönye. Azzal érvelt, hogy nem figyelmeztettük őt arra, hogy ne helyezze a füstölőt olyan helyre, ahol gyúlékony anyag van a közelben.”

6. „Én egy steakhouse-ban mint pincérnő dolgozom, és a vendégek folyamatosan kérdezni szokták, mi a különbség a sült burgonya és a burgonyapüré, valamint a steak és a sültcsirke között. Nem is hinnétek el, hogy mennyire nehéz mindig megőrizni a hidegvéremet, amikor ilyen kérdésekkel találkozom.”

7. „Egyszer egy ruhaboltban dolgoztam eladóként, amikor egy csoport idős hölgy megkért, cseréljem ki a plázában lévő lift gombjait, mert bonyolultak a szerintük és összezavarják őket.”

8. „Egyszer egy kávézóban dolgoztam, ahol az egyik srác pirított bagelt rendelt. Kifejezetten kérte, hogy a bagel legyen extra ropogós, ezért én pirítottam egyet szép, sötétbarna színűre. De ez neki nem volt elég, még sötétebbet szeretett volna. Feltekertem a kenyérpirítót a lehető legmagasabb fokozatra, és addig pirítottam a bagelt, míg majdnem teljesen fekete nem lett. Még mindig nem volt elégedett. A harmadik alkalommal beletettem a bagelt a pirítóba a dupla időtartamra, mire majdnem tűz ütött ki a bagelből. Odavittem neki ezt a teljesen elszenesedett és összeégett bagelt, és végül elégedett volt. Megette az egész darab szenet a krémsajttal, majd felállt és boldogan távozott, mintha ez lett volna a legfinomabb étel, amit valaha evett. Még ma sem értem.”

9. „Történt, hogy egy utazási irodánál dolgoztam. Az egyik ügyfél esküvőt akart tartani a finnországi Lappföldön. Teljesen kivitelezhető dologról van szó, semmi gondot nem okozott volna, de ami nem volt kivitelezhető, az az, hogy az ügyfél szerette volna, hogy a szertartást egy olyan szánban tartsák meg, melyet medvék húznak. Amikor elmagyaráztam neki, hogy ragadozó állatokról van szó, felmerült benne a kérdés, hogy akkor esetleg jegesmedvével működhetne-e a dolog? Nem szükséges mondani, hogy végül nem szerveztünk semmit.”

10. „Egyszer egy elektromos takarógyártó cégnél dolgoztam. Az egyik napra az egyik ügyfél felhívott, hogy felmerült benne a kérdés: fizetnénk-e neki, amiért reklámozza a termékünket? Azt mondta, hogy az éjjeliszekrényén mindig van egy deplian az elektromos takarókról, melyeket mi gyártunk. Emiatt azt hitte, hogy ezáltal reklámozza a terméket. Megkérdeztem tőle, hány ember megy be a hálószobájába és látja ezt a depliant, utána pedig udvariasan elmagyaráztam neki, hogy a termékreklám nem így működik.”

11. „Egy kávézóban dolgoztam, és az egyik vásárló rendelt egy csésze teát. Fogtam a kannát, és elkezdtem tölteni a csészébe a forró italt. Erre felkiáltott: „Ne! Ne érintsd meg a koszos kezeddel!” Megpróbáltam neki elmagyarázni, hogy nem tudom úgy elkészíteni a teát, hogy ne érjek hozzá semmihez. Ez nem tetszett neki, ezért elkérte, hogy hívjam oda a főnököm.”

12. „Egy könyvtárban dolgozom. Egyik nap bejött hozzánk valaki és komoly arccal kért tőlem egy fényképet Jézusról. Azt gondoltam, talán egy olyan festményt keres, mely Jézust ábrázolja, de nem, szerinte csak egy igazi fénykép megfelelő lenne és nem volt hajlandó ettől eltérni. Részletesen el kellett neki magyaráznom a fényképezés felfedezésének történetét, és azt, hogy a kérése miért teljesíthetetlen. Úgy gondolom, hogy nem hitt nekem, de végül távozott.”

Facebook

Messenger

Ezeket láttad már?

Szia, Mazsola vagyok a bikuci.hu honlap tulajdonosa. Az oldalamon vicces képeket, mémeket, vicceket, humoros videókat és érdekes cikkeket találsz a világról. Célom, hogy szórakoztassam honlapom látogatóit és egy kis nevetést hozzak az életükbe. Gyere és…

EZ MÉG ÉRDEKELHET