Statistikák szerint az emberek 80%-a használta már az online vásárlás lehetőségét. Bár sokaknak pozitív tapasztalatuk van, néhányan mégis csalódottan kapják kézhez a rendelt terméket. Az internetes vásárlásnak számos előnye van ugyan, de azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a termék részletes ismertetőjének figyelmes elolvasása nélkül még a megbízhatónak gondolt webáruházakban is könnyen csalódni lehet.
Íme néhány példa, amikor a rendelő nem azt kapta, amire számított.
Egy olcsó kínai boxzsák esete: „Csak 20 dollár… Mit várhattam?”
„A barátom ezt a mini medencét rendelte nyárra. Alig várjuk, hogy végre beleugorjunk!”
„A Szürke ötven árnyalata. Már olvassuk!”
„Legalább jó segítségére vagyok neki…”
A vásárló macskája is csalódottan tapasztalta: túl szűk a kézitáska.
„Így néz ki a sátorom. Hát ez az álom…”
A ruha kevésbé lenge, mint azt a reklám sugallta.
A szépségápolási trendek egyre vadabb alakot öltenek.
„Anyám rendelt egy táskát az unokaöcsémnek, de csak a macskánknak lett jó.”
„Imádom az új cipőmet!”
„Ha szeretsz meglepődni, rendelj cipőt online!”
„Ez a számológép sérti az intelligenciámat.”
„A főnököm a legolcsóbb székeket rendelte az új irodába.”
Másképp néz ki az a ruha rám, mint a modellen.
„Az eljegyzési gyűrű vásároltunk online. Íme az eredmény!”