Vásárláskor mindig felmerül egy kis kockázat. Lehet, hogy egy gyönyörű ruhát rendelsz meg online, de amikor megérkezik, rájössz, hogy nem olyan, mint amit a fényképen láttál. Vagy valami finom snacket akarsz, amelynek egyáltalán semmi köze nincs ahhoz, amit a csomagoláson látsz. Íme néhány példa arra, amikor a vásárlók nem azt kapták, amire számítottak.
Válogatásunkkal bemutatjuk azokat az eseteket, amikor a gyártók közel sem azt szállítják, amit a vásárló elvárna. Ezért mindenkit figyelmeztetünk, hogy óvatosan vásároljon új termékeket.
1. “Nem találtam egyetlen csokoládédarabot sem benne”
2. “Ezt a medencét vásároltam a családomnak, de úgy tűnik, nem fogunk bele férni”
3. „Online vásároltam új cipőt…”
4. „Sötétítő” függönyök
5. „Ez volt az utolsó alkalom, hogy online rendeltem kültéri szőnyeget”
6. “Online rendeltem egy horgolt papagájt, de nem olyan aranyos, mint a képeken”
7. „Ezért vannak bizalmi problémáim”
8. Legalább a levél göndör!
9. „Imádom az új cipőm”
10. „Ki akartam próbálni egy új márkájú csokis süteményt”
11. “Kicsit csalódott voltam”
12. „Az egyik barátom vett nekem egy nagy falikárpet, amit postán küldtek…”
13. „Egy ismerősöm vásárolt 5 dollárért egy iPad-et eBay-en, ami Hongkongból érkezett. Legalább a szállítás ingyenes volt…”
14. “Nem sírtam, hogy tökéletes legyen, de azért ez így eléggé sok”
15. „Kiábrándító csokoládé”
16. Hol van az összes krém?
17. “Több sushit vártam”
18. „A spagetti látható, de a carbonara nyoma sincs”
19. “Pedig már nagyon éhes voltam…”
20. Ayoda-san itt kissé más…