Ha valaha is vendéglátóként dolgozott, magának sem kell magyarázni, hogy az emberek milyen elképesztően triviálisakká tudnak válni. Igaz, nem állíthatjuk, hogy az alábbi panaszokban a vendég lenne kizárólag a hibás, de már az is meglepő, hogy vannak olyanok, akik saját kellemetlenségükkel inkább a panaszkönyvet töltik ki, mintsem elkerülnék a helyet. De valahol hálásak is lehetünk nekik, hiszen ha nem így tennének, nem tudnánk most bemutatni ezeket a hihetetlenül elképesztő panaszokat…
1. Részletes értékelést készített az étteremről…
2. Egy-egy kiszámlázás valódi művészetévé vált…
3. Tálalási gondjai vannak bársonyos finomságok kapcsán…
4. Az éttermi időzés pikáns momentumai…
5. A tapasztalatok alapú vélemény formálás kényes útjai…
6. Korta reakciók az ételek ízére és minőségére…
7. Az ízleléshez való megkérdőjelezhető hasonlatok…
8. A csípős étek rejtett varázsa kérdőjel marad…
9. Az étel minősége és a pincér magatartása furcsa relációja…
10. A feledékenység mint a panaszok alapja…
11. A visszajáró dilemmái…
12. Képzelgések az ételek eredetével kapcsolatban…
13. Szkepszis a tálalás kapcsán…
14. A vendéglátó hely nagyméretű értelmezési kihívásai…
15. Bátorság hiánya a helyzet kezelésével kapcsolatban…
16. Talán tanácsosabb lenne kerülni a termékbemutatókat…
17. A féltékenység szerepében…
18. Az szemére veti, hogy nem tudott cigarettát szerezni az étteremben…
19. Emberi viszonylatok az élet minden területén…
20. Az alkoholfogyasztás és a panaszok összefüggései…
21. Mint ahogyan a listák esetében gyakran előfordul, a kedvencemet a végére tartogattam. Ez az állítás rendkívül szórakoztató, régen nevettem ennyire…