1Ki ne tapasztalta volna már az online vásárlás buktatóit?
Mindannyiunknak van valamilyen szomorú története az internetes vásárlással kapcsolatban – legalábbis az e-kereskedelmi cégek ezt hihetik. Máskülönben hogyan magyaráznánk azt a tényt, hogy naponta számos ember kerül hasonló helyzetbe – a csomag kibontásakor nem azt találja, amit eredetileg megrendelt. Ebben a cikkben összegyűjtöttük azokat a nőket, akiknek az online shopping igazi rémálommá vált.
2„A nővérem vásárolt egy pólót egy kínai ruhaboltból, és azóta sem tudja könnyek nélkül végignézni, amit kapott.”
3„Úgy tűnik, hogy valamit nagyon félreértettünk.”
4„Kötött kabátnak kellett volna lennie.”
5„Rendeltem egy jelmezt az 5 éves fiamnak.”
6„Sosem gondoltam volna, hogy egyszer 60 dollárért veszek majd egy krumplis zsákot.”
7„Van valakinek ötlete, hogyan csökkenthetem a fejméretem?”
8„Amit akartam és amit végül kaptam. Az esküvő holnap lesz.”
9„Senkinek sem tanácsolom az online vásárlást.”
10„Amit vettem vs. amit kézhez kaptam.”
11„A nővérem olcsó csizmát akart rendelni a halloweeni jelmezéhez.”
12„Vettem magamnak egy ruhát a születésnapomra. Most a sírás kerülget.”
13„Vettem egy hangulatos nyári ruhát a nyaralásomhoz.”
14„Azon ritka alkalmak egyike, amikor a plus size méretű ruhák sokkal nagyobbnak bizonyulnak a valóságban, mint gondoltad.”
15„Ruha, maximális belátással.”
16„Szerettem volna egy jó meleg kötött pulóvert magamnak télre, ehelyett egy vékony elasztán pulóvert kaptam.”
17„Igen, jól gondolod. Vissza fogom kérni a pénzem.”
18„Kire tervezték ezt a cipőt, de komolyan?”
19„Végre megjött az esküvői ruha, amire vártam.”
20„Megtanultam a leckét: soha többé nem vásárolok online.”
21„Hogyan kéne felvennem ezt a ruhát, mikor az egyik lábamra sem tudom felhúzni?”
Ezek a történetek mindannyiunknak figyelmeztetésként szolgálhatnak, a lehető legtöbb információval rendelkezzünk, mielőtt online vásárolnánk. Legyünk tudatos vásárlók, és ne hagyjuk magunkat megtéveszteni.