Nyelvtanórán:
– Pistike, mondj egy igekötőt és egy névmást!
– Ki?
Én?
Vicc: Két román sorbanáll kenyérért
Olyan tíz óra sorakozás után az egyik már nagyon unja és megszólal:
– Te, én elmegyek és megölöm Ceausescut.
Két óra múlva visszajön igen szomorú képpel.
– Na mi van, megölted?
– Dehogy, ott is sorbanállnak.
Vicc: – Tetszik az új szobalány, Móricka?
– Ki nem álhatom.
Legszívesebben belemarkolnék a hajába, és a nyakába harapnék, ahogyan apukám szokta.
Vicc: Meddig aranyos a cigánygyerek?
Míg nem éri fel a zsebed!
Vicc: Chuck Norris nem mossa a ruháit
Kibelezi őket.
Vicc: Móricka osztályába kínai gyerek jön
Mondja is a tanító néni, hogy a gyerekek ismerkedjenek meg vele, kérdezzenek az új fiútól.
Móricka jelentkezik elsőnek.
– Nem, Móricka, te nem kérdezhetsz, te mindig ostobaságokat mondasz.
A többi gyerek a szokásos dolgokat kérdezi:
– Milyen ételeket esztek Kínában?
Mit dolgozik apukád?
Hány éves vagy, stb.
Móricka nagyon jelentkezik.
– Tanító néni, csak egyet hadd kérdezzek!
– Na jó, kisfiam, egyet.
– Neked hány apád van?
– fordul az új fiúhoz.
Gondolja a kínai kölyök, erre a hülyeségre ő is hülyeséget válaszol:
– Három – mondja.
Erre Móricka:
– Mindjárt gondoltam, mert két tojásból nem lettél volna ilyen sárga!
Vicc: Egyetemi biológia előadáson a
professzor az alkohol káros hatását
demonstrálja.
Fog egy poharat,
megtölti vízzel, míg egy másikat
whiskey-vel.
Aztán egy gyufás
skatulyából elővesz két gilisztát, az
egyiket beleteszi a vízbe, a másikat
pedig a whiskey-be.
Az első giliszta
vígan ficánkol a vízben, míg az
alkoholba tett giliszta néhány
másodperc vonaglás után
megmerevedik és lesüllyed a pohár
fenekére.
– Látják?
– fordul a prof.
a
hallgatósághoz.
– Az alkoholba tett
giliszta megdöglött, míg a másiknak
láthatóan semmi baja.
Önök szerint
mit bizonyít ez?
– Azt – hangzik a hátsó sorból, – hogy
ha whiskey-t iszik az ember, nem lesz
gilisztás.
Vicc: A főnök odaszól a titkárnőjének:
– Főzzön nekem egy jó erős kávét!
– Nincs kávém.
– Akkor gőzölje fel a tegnapit!
– Gőzöm sincs!
Vicc: Az ideológiai fejtágítók másik szokványos kérdése volt:
– Ki tudná megmondani:
mi a szocializmus fejlődésének két kezdeti szakasza?
– Az első:
a fejlődés nehézségei,
– a második?
– A nehézségek fejlődése.
Vicc: Orvostanhallgatók kórbonctani gyakorlaton körbeállják az asztalon fekvő hullát, a doki pedig magyaráz:
– Ehhez a dologhoz jó gyomor és jó megfigyelőképesség a legfontosabb – azzal belenyomja a mutatóujját a hulla seggébe, majd lenyalja.
Ki próbálja meg utánam?
Többen öklendeznek, néhányan elfehérednek, de egy srác jelentkezik.
Benyomja az ujját a hulla seggébe és lenyalja.
A doki azt mondja:
– Azt látom, hogy jó gyomra van, de a megfigyelőképessége nulla.
Én a mutatóujjamat dugtam be, és a középsőt nyaltam le.