Amikor valamit online rendelünk vagy a szépségszalonban való látogatás kimenetelét találgatjuk, a valóság közel sem mindig felel meg az elvárásoknak. Eközben teljesen normális, hogy csalódottak vagyunk, ha a valóság nem azt az eredményt hozza, amit vártunk, de mindig jobb választás nevetni a dolgon és nem hagyni, hogy tönkretegye a napunkat. A következő emberek is pontosan így tettek.
„Frissen bontottam ki. Egy darabot sem ettem belőle még.”
„Úgy néz ki, hogy a hóemberem megolvadt”
„Nem is tudod, mennyit fizettem érte, ennek a prémium csokoládénak”
„Szerencsére átlátszó volt a csomagolás.”
„Ez az ékszerkészlet…”
„Online rendeltem. Nem értem, mi történt”
„A fénykép, amit a weboldalra feltöltöttek vs. a termék.”
„Káposztás répát rendeltünk az étteremben.”
Szegény bohóc.
„Mosolygós hóember-eprek…”
Majdnem!
Csokoládé karácsonyfa.
„Valami baj lehet Spongya Bobbal…”
„Azt kértem vs. amit kaptam”
„A 30 dolláros fehérjepor, amit vettem…”