Az élet gyakran nehezen tanított leckéket ad nekünk, például arra, hogy reményeink nem mindig valósulnak meg, és az elvárásaink nem mindig találkoznak a valósággal. Amikor egy tapasztalt csalódás, például egy el nem küldött rendelés, egy csalódást okozó termék vagy szolgáltatás beleütközik a várakozásainkba, nyilvánvaló, hogy érezhetünk csalódást. De vannak, akik humorral járnak el és nevetnek rajta. Miért hadd rontsa el a napunkat egy rossz online vásárlás?
Elvárás vs Realitás: Esküvői vásárlások
3. Csalódás szempillával
4. Macskatornyok mindenkinek!
5. Az avokádós dilemma
6. Az örök kérdés: “Mit rendeltem és mit kaptam?”
7. Online vásárlás: Innováció vagy csalódás?
8. Cipődilemma: Egy jobb cipő helyett két jobbat kapott
9. Bruschettát rendeltünk…
10. Zokni, ami mindig piszkosnak tűnik
11. Átverés a nadrágon: hamis zsebek
Mint látható, jól gondolkodjunk el, mielőtt online vásárlásba kezdünk. Az izgalom, amit a megrendelés helye generál, hamarosan csalódássá változhat, amikor a termék kezünkbe kerül.