Az online vásárlás kényelmes, de nem mindig garantálja a minőséget. Sok esetben nagy cégek is rábólintanak olyan termékekre, melyeket harmadik felek értékesítenek, és ezek a termékek sajnos néha megkérdőjelezhető minőséggel rendelkeznek. Nagyon fontos, hogy mindig legyen benne bizodalmunk abban, hogy honnan és kitől vásárolunk, valamint hogy belelátással vagyunk-e az eladók értékeléseibe.
Az alábbi listán olyan eseteket gyűjtöttünk össze, melyek jól szemléltetik az online vásárlás veszélyeit.
“A barátnőm vásárolt 16 csomag vécépapírt az interneten. A kiszállítás 8 hétig tartott.”
“Összecsukható zongorát akartam, de ez valami egészen más lett.”
“Egy Instagram hirdetésből rendeltem..”
És természetesen a növények nem akarják a haj szerepét betölteni.
“Ez a termék több mint 100 dollárba került!”
“Valamit nagyon elrontottam a méretekkel…”
“Ez most felmosó vagy ruha?”
“Ez volt az álomágyam…”
“Csak egy egyszerű mintát kérek – mondta.”
“Kisebbnek nézett ki az eladó képén.”
“Ez milyen? Íróasztal hangyáknak?”
“Soha ne rendelj Instagram hirdetésekből.”
Az esetek, amikor az ár ijesztően alacsony, majd kiderül az oka ennek.
“Nem gondoltam volna, hogy a nyilat is megcsinálják…”
“Milyen csodálatos szőnyeg. Olyan jó lenne megérinteni!”
“Amit rendeltem, szemben azzal, ami megérkezett.”
“Amit rendeltem vs amit kaptam – el sem tudom fejezni, mennyit nevetek ezen!”
Nincs hozzáfűznivaló.