A Microsoft komolyan fontolgatja, hogy a „Press any key” parancsot felcseréli a „Press Enter”-re, mert az ügyfélszolgálatukat elárasztják azok a hívások, melyekben a hívó az „Any” gomb billentyûzeten való hollétérõl érdeklõdött.
Egy felhasználó arra hivatkozott, hogy a billentyûzete nem mûködik.
Pedig letisztította:
fürdõkádját teleengedte szappanos vízzel és beleáztatta a billentyûzetet, majd minden billentyût egyesével leszedett és lemosott.
A Dell Computer Tech Supportnál egy felbõszült hívõ azt állította, hogy nem képes Dell számítógépet bekapcsolni.
Miután megbizonyosodtak róla, hogy a gép be volt dugva a konnektorba, a technikus megkérdezte, hogy mi történik, ha benyomja a „Power” gombot.
Erre a dühödt hölgy azt válaszolta:
„Csak nyomom, nyomom ezt a lábpedált, és semmi sem történik.”
A lábpedálról kiderült, hogy az az egér.
Egy ügyfélnek problémái voltak egy program telepítésével és hívta az ügyfélszolgálatot.
Betettem az elsõ lemezt, és rendben volt.
Azt írta ki, hogy tegyem be a másodikat, az meg csak bele sem ment.
(Az ügyfél nem jött rá, hogy a „Tegye be a 2.
lemezt” utasítás egyben azt is jelentette, hogy elõbb vegye ki az elsõt…)
Hívó:
Helló, ez az ügyfélszolgálat?
Technikus:
Igen, segíthetek?
Hívó:
A pohártartó a PC-men eltört és még garanciás.
Hogy lehet megcsináltatni?
Technikus:
Elnézést, pohártartót mondott?
Hívó:
Igen, a számítógép elülsõ részéhez van erõsítve.
Technikus:
Elnézést, ha nem egészen értem, de ezt valami akció során kapta, esetleg egy kiállításon?
Hívó:
Nem, a géppel együtt jött.
Nem tudok semmiféle akcióról.
Az van rajta, DVD 4x.
(Az ügyfél a CD-meghajtót használta pohártartónak.)